Campania ”Eliberează copacii” din București de reclame ilegale s-a încheiat

blank

481 de copaci eliberati, 2 primării implicate, 18 voluntari

Agent Green eliberat ieri al 481-lea copac din București de reclame ilegale și a încheiat campania în sectorul 6 al Capitalei. Campania a început la 10 aprilie și a beneficiat de sprijinul logistic al primăriilor de la sectoarele 1 și 2, dar nu și de cel al primăriilor de la sectoarele 3,4,5 și 6.

Cele mai multe reclame și indicatoare ilegale au fost demontate din copacii sectorului 6. Aici, nu mai puțin de 141 de reclame au fost desfințate de voluntarii Agent Green, 81 dintre acestea fiind eliminate de către Radu și Vlad, 2 locuitori din Drumul Taberei deranjați de reclamele insistente ale unei agenții imobiliare și care au dorit să sprijine campania. La polul opus se găsește sectorul 6 unde au fost demontate 40 de reclame. Este de observat că deși primăriile sunt responsabile cu demontarea reclamelor de pe copaci și cu amendarea autorilor, la alegerile din 7 iunie au fost montate sute de indicatoare batute în cuie în copaci din sectoarele 1 și 6.

În total 18 voluntari au ajutat la eliberarea copacilor în această campanie între care și 3 angajați ai Snack Attack, firmă care a oferit voluntarilor alimente pe toată durata campaniei. Pentru transportul echipamentului și al reclamelor demontate Ford a oferit organizației un vehicul autoutilitar.

Cu ocazia campaniei am redescoperit munca în echipă în folosul comunității. Este evident că Bucureștiul nu are suficient spațiu verde ceea ce face să resimțim mai multă poluare. Reclamele înfipte în copaci le dăunează și reprezintă un adevărat atentat la sănătatea noastră până la urmă. Ne bucurăm că am putut contribui la această campanie și nu vom ezita să ne implicăm din nou”, a spus Maria Gavrilescu, marketing manager, Snack Attack.

Mă declar mulțumit că am reușit să ducem la bun sfârșit această campanie. Probabil că în oraș au mai rămas copaci decorați cu reclame ilegale, dar cu siguranță că majoritatea a fost eliberată. Prezența voluntarilor la o muncă care adesea a fost riscantă și solicitantă, dar mai ales libera inițiativă a unor cetățeni ai Bucureștiului de a sprijini campanie reprezintă repere de succes ale acestei campanii. De aceea vom iniția și alte acțiuni de protejare a spațiilor verzi din spațiul urban în folosul locuitorilor orașului”, a spus Gabriel Păun, coordonator media și campanii, Agent Green.